NEODENT
Korpa

Najčešća pitanja

Svoju narudžbinu možete platiti koristeći MasterCard, Maestro, Visa, Dina ili Amex platnu karticu. Kartica mora biti odobrena od strane banke izdavaoca za online (Internet) plaćanje. Prilikom online naručivanja, odabirom odgovarajućeg načina plaćanja bićete preusmereni na stranicu koja je zaštićena i sigurna za ovakav način plaćanja. Sigurnost podataka prilikom kupovine garantuje procesor platnih kartica banke, pa se tako kompletni proces naplate i obavlja na stranicama banke. Podaci o Vašoj platnoj kartici ni jednog trenutka nisu dostupni našem sistemu. Na novootvorenoj stranici banke potrebno je da unesete sledeće podatke: broj kartice, datum isteka i CVC2/CVV2 kod, koje možete pročitati sa Vaše kartice.

Ukoliko je transakcija uspešna, bićete vraćeni na naš portal sa obaveštenjem da je plaćanje uspešno obavljeno. U slučaju da plaćanje nije uspelo, portal će vam generisati stranicu sa informacijom o neuspelom plaćanju i bićete u mogućnosti da ponovite ili da izaberete drugi način plaćanja.

Unos i provera podataka isključivo se obavljaju između korisnika kartice i banke, a Internet trgovac nema uvid u podatke koji se razmenjuju. Prilikom unošenja podataka o platnoj kartici, poverljive informacija se prenose putem javne mreže u zaštićenoj (kriptovanoj) formi upotrebom SSL protokola i PKI sistema, kao trenutno najsavremenije kriptografske tehnologije. Sva plaćanja će biti obavljena u dinarima (RSD).

Sva plaćanja će biti obavljenima u dinarima (RSD). Ukoliko se plaća platnim karticama inostranih Banaka izdavalaca, dinarski iznos transakcije će biti konvertovan u settlement valutu Banke (EUR) prema kursu Narodne Banke Srbije. Pri zaduživanju Vaše platne kartice, već konvertovan iznos će se konvertovati u Vašu lokalnu valutu, prema kursu koji primenjuju operatori platnih kartica.

Možete platiti sa računa firme. Potrebno je da u okviru načina plaćanja odaberete opciju "Plaćanje preko računa".

Možete, ali je potrebno da to uradite u roku od 30 minuta nakon poslate narudžbine. Narudžbinu možete otkazati telefonski pozivom na broj telefona 0113089161 ili slanjem e-maila na [email protected]

Postoji mogućnost zamene oštećene robe, a način i uslovi pod kojima to možete uraditi su opisani u sekciji Reklamacije

Ukoliko ste nakon poručivanja primili e-mail od nas sa potvrdom narudžbine ili ukoliko vas je kontaktirao naš prodavac, budite sigurni da je vaša narudžbina evidentirana.


Potrebno je da kliknete na opciju "Nalog", a zatim na link Zaboravili ste lozinku?, nakon čega će biti potrebno da unesete E-Mail adresu sa koje je registrovan nalog, a mi ćemo vam poslati link za resetovanje lozinke.


Nakon što dobijete potvrdu naručenih proizvoda na Vašu e-mail adresu koju ste naveli prilikom kreiranja narudžbine, od tog trenutka za sve narudžbine primljene do 12 časova od ponedeljka do četvrtka, rok isporuke je narednog dana za celu teritoriju Republike Srbije. U slučaju da je narudžbina izvršena posle 12 časova od ponedeljka do četvrtka, rok isporuke je dva radna dana . Isporuke se ne vrše subotom i nedeljom. Ukoliko narudžbinu kreirate u petak paket će biti isporučen u ponedeljak, dok se za sve narudžbine kreirane vikendom isporuka vrši utorak. Detaljnije o isporuci možete pročitati u sekciji Informacije o dostavi.